Neuromarketing
Jeg kan godt forstå, hvis neuromarketing lige skal have en uddybbelse. Er du helt grøn på faget, så kan du læse finde en introduktion til det her.
Siden 2014 har jeg arbejdet med neuromarketing. Det er i Danmark et forholdsvist nyt felt, og det er langt fra alle virksomheder der har haft modet til at springe ud i at optimere forretningen med viden fra neurovidenskaben.
Min tilgang til neuromarketing er, at det er en paraply der kan ligges oven på alle indsatser, der er i berøring med mennesker. Det kan være lige fra hvordan din virksomhed møder omverden. Neuromarketing kan give svaret på hvorfor din målgruppe kludrer i det, når de forsøger at navigere rundt på din hjemmeside. Det kan optimere din annoncering, især gennem indholdet du lægger annoncekroner bag. Det kan sågar være din bedste ven, når du arbejder med ledelse og forandring.
Jeg kan hjælpe dig med rådgivning, løsning af konkrete udfordringer eller sparring. Det vigtige er ikke at vi tager udgangspunkt i at opgaven handler om neuromarketing. Vi skal i stedet tage udgangspunkt i hvad din opgave virkelig handler om, og sammen se på hvordan neuromarketing kan bidrage.
Oplæg
Har teamet brug for en peptalk? Er I kørt fast og har brug for at ryste posen? Eller forbereder du en konference?
Jeg har holdt oplæg om neuromarketing til landets største marketingkonferencer og ude hos virksomheder siden 2015. Vinklen tilpasser vi, så det taler ind i jeres dagsorden. Mine oplæg er bygget op på at I som lyttere bliver inkluderet og inddraget. Vi kommer unægteligt også omkring både teori og eksekvering, krydret med relevante cases.
Uanset om I er rookies eller øvede, så kan jeg være med på jeres niveau. Oplæg bliver altid afholdt hos jer, eller en location I sørger for.
Når jeg holder oplæg, skal jeg helst have en time at gøre godt med. Og har I ekstra tid til dialog og spørgsmål efterfølgende, så er det helt genialt.
Pris
Et oplæg starter på 10.000 kr. Den nøjagtige pris afhænger af antal deltagere, vinkel, krav m.m.
Projekter
Er din åbningsrate på nyhedsbrevet faldet? Så lad os kigge på de ubevidste triggers der stopper dine kunder fra at læse med. Er dit checkout-flow på din webshop i problemer? Måske udfordrer du, helt uden at ville det, kundernes kognitive load for hårdt.
Kort sagt: Fortæl mig din udfordring, og jeg skal fortælle dig om og hvordan neuromarketing kan give dig løsningen.
Til denne type opgave vil vi oftest stable et projekt og et længere forløb på benene. Vi ses af flere omgange og hele forløbet skal skræddersys.
Efter behov bliver øvrige specialister inkluderet. Jeg samarbejder med dygtige designere, tekstforfattere, udviklere og andre profiler, hvis håndværk er i landets absolut topklasse.
Pris
- Ingen fast pris her. Der er ganske enkelt for meget at tage højde for, alt efter produkt, udfordring, branche, forløb – og meget mere.
- Send mig en mail eller giv mig et kald. Så udfører min indre projektleder en plan der dækker alt fra A-Å.
Rådgivning
Kender du det med at være kørt fast, have set sig blind på sit arbejde eller slet og ret bare være på bar bund? Her kan jeg hjælpe dig med sparring og rådgivning.
Du kan bruge mig til:
At spille bold op af
Blive udfordret på eksisterende tiltag
At trække på min viden om hjerneforskning
Og mere
Pris
Du betaler 1.500 kr. for 60 minutter. Den første time vil altid tælle som påbegyndt time, og derefter kører jeg med påbegyndte halve timer.
Du er måske allerede stensikker på, at neuromarketing kan være løsningen for dig. Og måske har du en opgave og er stadig rystende usikker på, om det giver mening at inddrage neuromarketing.
Løsningen på din tvivl er simpelthen at lade mig høre fra dig. 🙂 Jeg vil altid kunne vurdere relevansen af neuromarketing for din opgave, og om ikke andet kan du starte med at få ideer til hvordan neuromarketing konkret kunne hjælpe på vej.