Neuromarketing

Jeg kan godt forstå, hvis neuromarketing lige skal have en uddybbelse. Er du helt grøn på faget, så kan du læse finde en introduktion til det her.

Siden 2014 har jeg arbejdet med neuromarketing. Det er i Danmark et forholdsvist nyt felt, og det er langt fra alle virksomheder der har haft modet til at springe ud i at optimere forretningen med viden fra neurovidenskaben.

Min tilgang til neuromarketing er, at det er en paraply der kan ligges oven på alle indsatser, der er i berøring med mennesker. Det kan være lige fra hvordan din virksomhed møder omverden. Neuromarketing kan give svaret på hvorfor din målgruppe kludrer i det, når de forsøger at navigere rundt på din hjemmeside. Det kan optimere din annoncering, især gennem indholdet du lægger annoncekroner bag. Det kan sågar være din bedste ven, når du arbejder med ledelse og forandring.

Jeg kan hjælpe dig med rådgivning, løsning af konkrete udfordringer eller sparring. Det vigtige er ikke at vi tager udgangspunkt i at opgaven handler om neuromarketing. Vi skal i stedet tage udgangspunkt i hvad din opgave virkelig handler om, og sammen se på hvordan neuromarketing kan bidrage.

Du er måske allerede stensikker på, at neuromarketing kan være løsningen for dig. Og måske har du en opgave og er stadig rystende usikker på, om det giver mening at inddrage neuromarketing. 

Løsningen på din tvivl er simpelthen at lade mig høre fra dig. 🙂 Jeg vil altid kunne vurdere relevansen af neuromarketing for din opgave, og om ikke andet kan du starte med at få ideer til hvordan neuromarketing konkret kunne hjælpe på vej. 

Få kontakt

2 + 14 =

Kan du bruge min hjælp?

Marketingkonsulent med speciale i neuromarketing. Sammen optimerer vi dine marketingindsatser.

Email: [email protected]

Telefon: 22 87 39 67