Annoncering på sociale medier
Jeg har arbejdet med annoncering siden 2013. Både på kundesiden og på bureausiden. Derfor kan jeg hjælpe dig med annoncering på sociale medier.
Den første annonceringsplatform jeg fik erfaring med var Google Ads – nærmere bestemt Search (AdWords). Det blev hurtigt overhalet af sociale medier, og jeg har i de sidste mange år haft fornøjelsen af at være strategisk, taktisk og eksekverende ansvarlig for mange kunder – lige fra oplevelsesbranchen til offentlige styrelser, filantropiske initiativer, FMCG og private virksomheder.
Konkret kan jeg hjælpe dig med annoncering på Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og Pinterest.
Én ting jeg har lært over årene er, at møde opgaven og virksomheden på det niveau de er. Det betyder, at hvis annoncering på sociale medier er nyt for dig, så møder jeg dig på dit niveau og hjælper dig til næste stadie. Jeg kommer ikke flyvende ind fra højre og kaster om mig med floskler du ikke forstår. Fordelen ved at have udgivet en grundbog, undervist i sociale medier hos virksomheder og på uddannelsesinstitutioner i mange år er, at jeg kan forklare tingene på pædagogisk, at selv min mormor kan være med.
Workshop
Facebook, Instagram og LinkedInHar hele teamet brug for et løft? Måske er I allerede dygtige, men savner input og sparring udefra? Her kan I bruge mig. Jeg har undervist virksomheder og på uddannelsesinstitutioner i mere end fire år. Og der er ikke så langt fra undervisning til en workshop. Fælles for dem er, at det bliver med mange øvelser og rigtig meget hands on.
Uanset om I er helt nye på Facebook eller har solid erfaring, så kan jeg være med på jeres niveau. Workshops bliver altid afholdt hos jer, eller en location I sørger for.
Pris
En workshop starter på 10.000 kr. for max 3 deltagere. Herefter koster hver deltager 2.000 kr. og er I flere end 5 får I en specialpris.
Hands on
Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest og SnapchatNogle gange rækker kompetencerne ikke til at løfte opgaven. Andre gange er der slet og ret for travlt. Her kan du trække på mig. Det gælder både den tidsbegrænsede kampagne og den løbende annoncering.
Oftest vil jeg sidde på mit eget kontor og løfte opgaven. Der kan dog være tilfælde hvor det er godt givet ud, at jeg sidder hos jer.
I kan bl.a. bruge mig til:
Udvikling af medieplan, sparring på indhold, annonceringsstrategi, eksekvering af annonceringen
Pris
- Jeg sælger resultater, ikke timer. Du betaler også for kvaliteten af din bil og ikke hvor mange timer samlebåndet har kørt.
- Du får en engangspris på opsætning og monitorering i den pågældende måned og en månedlig pris for monitorering og optimering. Et priseksempel for en simpel kampagne ville være 5.000 kr. som et engangsbeløb for opsætning og 3.000 kr. for månedlig håndtering.
Rådgivning (online)
Facebook, Instagram og LinkedInKender du det med at være kørt fast, have set sig blind på sit arbejde eller slet og ret bare være på bar bund? Her kan jeg hjælpe dig online, for at kunne stå til rådighed så hurtigt som muligt.
Du kan bruge mig til:
Opsætning af kampagner og annoncer
Problemløsning
Optimering af kampagner
Sparring på indhold
Og mere
Pris
Som udgangspunkt vil du betale 800 kr. for 60 minutter. Den første time vil altid tælle som påbegyndt time, og herefter kører jeg med påbegyndte halve timer.
Sparring
Facebook, Instagram, LinkedInMangler du sparring på din annoncering? Måske bruger du bureau og ved faktisk ikke, om det de laver er godt eller skidt. Med sparring får du et par friske øjne på din konto og annoncering generelt. Jeg har erfaring fra både kundesiden og bureausiden, så jeg kigger efter støv i alle krogene og rapporterer på alt det, jeg finder. Jeg skriver det hele ned til dig, så du har en god to do-liste at arbejde ud fra efterfølgende. Og jeg inkluderer en halv times gennemgang af mine resultater.
Jeg kommer blandt andet rundt om:
Relevans og opsætning af målgrupper, brug af budgivning, sammenhæng mellem kampagner, rød tråd i budskabsleverancen, opsætning af tracking, muligheder for optimering
Pris
Det koster 2.000 inkl. gennemgang, skriftlig rapport og en halv times gennemgang efterfølgende
Uanset om du er helt overbevist om at jeg er din nye wingwoman eller om du har brug for at få sat lidt flere ord på sagen, så er første skrift i processen at vi tager en dialog. Det kan være på skrift eller med et opkald – det er helt som det passer dig bedst. For vores begges vedkommende vil der være behov for afklaring og forventningsafstemning.
Én ting vil jeg love dig – hvis jeg ikke er det rette match til dig, så giver jeg dig hellere end gerne et par anbefalinger til dygtige profiler i branchen, som du kan gå videre med!